Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Pobierz programCzas trwania:
1 dzień- 8 h

 
Jesteś zainteresowany otrzymaniem oferty szkolenia zamkniętego dla swojej firmy?



CENA SZKOLENIA:
790 zł brutto  / os (zw. Z VAT)    

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,

 


Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych. Klienci wracają tylko do firm, które wykazują niezwykłą dbałość o realizację ich potrzeb.

Najwyższe procedury i standardy w zakresie obsługi Klienta to niezbędne wymogi zapewniające zadowolenie Klienta a  satysfakcję dla firmy.



Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:

  • budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem,
  • odnosić sukcesy i budować wiarygodność w kontaktach biznesowych
  • dbać o pozytywny wizerunek firmy
  • podnieść jakość obsługi klienta
  • zwiększyć zadowolenie i lojalność klienta
  • wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz umiejętności diagnozowania potrzeb Klientów.
  • Wypracujesz techniki, dzięki którym klient będzie się czuł traktowany indywidualnie
  • Poznasz sposoby asertywnego zachowania w kontakcie z klientem
  • Rozwiniesz umiejętności panowania nad emocjami.
  • Poznasz typologii trudnych klientów i metod postępowania z nimi
  • Udoskonalisz umiejętności aktywnego słuchania klientów i eliminowania barier komunikacyjnych
  • Wzmocnisz umiejętności radzenia sobie ze stresem.
  • Zwiększysz świadomość jakie znaczenie ma dla firmy Klient

 


Uczestnicy:


Szkolenie polecane jest osobom osobom będącym zarówno w bezpośrednim jak I telefonicznym kontakcie z klientem, pracownikom działów obsługi klienta, osobom odpowiedzialnym za obsługę procesu reklamacyjnego; wszystkim, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy.

 


 

Metodologia prowadzenia szkoleń:


Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

20% czasu  poświęcamy teorii

80% czasu poświęcone jest na:        

  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 




PROGRAM:
1.  KLUCZOWE ELEMENTY SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Rola klienta dla biznesu i pracownika  –  wzywania związane z obsługą klienta dzisiaj,

  • Dlaczego i jak klienci kupują nasze produkty?,

  • Wstęp do tworzenia modelu współpracy z klientem w procesie sprzedaży i profesjonalnej obsługi,

  • Proaktywność w kontakcie z Klientem,

  • Słowa – klucze w obsłudze klienta w mojej branży – wypracowanie katalogu,

  • Motywy zakupów w naszej branży, motywy zakupów w naszym punkcie handlowym,

  • Test – Mój styl współpracy z klientem + indywidualne wyniki + wnioski.

2.     TEN „GOŚĆ” PO DRUGIEJ STRONIE, CZYLI Z KIM MAMY DO CZYNIENIA?

  • Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia,

  • Skąd się to wzięło? – prezentacja modeli osobowościowych,

  • Typy klienta na podstawie modeli: DISC, C. Junga i G. Schenka

  • Metody rozpoznania klienta,

  • Jak można zrobić sobie „trudnego klienta” przez niedopasowanie komunikacji do modelu?

  • Typologia naszych klientów – model  DISC, w kontekście trudniejszych zachowań.

  • Ćwiczenia praktyczne dostrajania się do typu klienta

3.       NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Case study – „Jak nie obsługiwać klientów”,

  • Zwroty konfliktogenne vs. zwroty budujące relacje,

  • Zakazane zwroty i słowa,

  • Stworzenie katalogu zamienników,

  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta,

  • Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne.

4.       PYTANIA JAKO ELEMENT BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

  • Różne rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne, alternatywne, hipotetyczne, sondujące, o konsekwencje, pytania o gusty, ukierunkowujące,

  • Stworzenie katalogu pytań dopasowanego do obsługi klienta w mojej branży,

  • Wprowadzenie pytań do modelu obsługi klientów,

  • Aktywne słuchanie jako najlepszy sposób na „świadomych klientów”.

5.       WARSZTATY PRAKTYCZNE

  • GRA SYMULACYJNA „POLIGON” - na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje obsługi klienta.





! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...