Karta zgłoszenia

Interesuje Cię to szkolenie?
Pobierz formularz zgłoszenia i skontaktuj się z Nami.

Pobierz


Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania zespołem
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności swoich współpracowników. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą m.in. sprawnie delegować zadania, motywować pracowników radzić sobie w sytuacjach konfliktowych oraz budować pozytywne relacje w zespole.

 
 
TERMINY:

  • 29-30 listopada 2017 Kraków
  • 11-12 grudnia 2017 Katowice

 Odbierz dofinansowanie do szkolenia (30-50%)

zapytaj o szczegóły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel.  (33) 300 31 45

 

Sprawdź program innego szkolenia dla kadry kierowniczej pt. "SKUTECZNY LIDER- Strategie zarzadzania i motywowania pracowników" TUTAJ
  • 04-05 grudnia 2017 Poznań
  • 25-26 stycznia 2018 Warszawa
 
 
 
Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu? Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:
  • być skutecznym przywódcą
  • zwiększyć efektywność swoją i pracowników
  • lepiej motywować swój zespół
  • wykształcić nawyki potrzebne do dobrej komunikacji
  • budować autorytet lidera

 


 
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,

Uczestnicy:
Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menedżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.


Czas trwania:
2 dni – 16 h (2x8h)
 

Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Inwestycja:
1550 zł brutto/os  (zw. z VAT)
 

Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z trenerem podczas dni szkoleniowych celem omówienia indywidualnych, istotnych dla siebie kwestii
  • spora dawka wiedzy

Program:

1. MODUŁ I - Kreowanie postawy lidera- odkrycie własnego potencjału.

  • Autoanaliza i samoocena- określanie indywidualnego profilu lidera

 

  • Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni

 

  • Dlaczego ważne jest odpowiednie kształtowanie własnego wizerunku,

  • Aspekty komunikacji niewerbalnej.

 

  • Cechy, postawa, funkcje, pozycja sprawnego menedżera

  • Moje miejsce w zespole



2. MODUŁ II Kompetencje przywódcy zespołu

  • Style kierowania w aspekcie zarządzania zespołem.

  • Skuteczne podejmowanie decyzji.

 

  • Osiąganie wyników przez zespół

  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?

  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania

  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych

  • Umiejętność kierowania sobą

  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?



3. MODUŁ III Autorytet menedżera- budowanie wiarygodności lidera

  • Autorytet lidera- kompetencja, wiedza, doświadczenie i osobowość.

  • Rola lidera jako członka zespołu

  • Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?

  • Dobry czy zły szef?

  • Wspólne działanie



4. MODUŁ IV  Zadanie, jako cel działania zespołu

  • Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?

  • Metoda SMART

  • Jak komunikować cele

  • Cele strategiczne i operacyjne

  • Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie



5.MODUŁ V - Skuteczna komunikacja podstawowym narzędziem menedżera

  • Funkcje komunikacji w procesie kierowania.

  • Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy

  • Angażowanie pracowników do działania

  • Bariery komunikacyjne i ich eliminowanie


6. MODUŁ VI- Tworzenie sprawnego, dynamicznego zespołu

  • Typy osobowości

 

  • Identyfikacja własnego typu osobowości

 

  • Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy



7. MODUŁ VII- Motywacja pracownika

  • Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika

  • Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika

  • Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć



8. MODUŁ VIII Umiejętność delegowania zadań

  • Delegowanie jako narzędzie motywowania

  • Warunki skutecznego delegowania zadań

  • Przeszkody w skutecznym delegowaniu

  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień

  • Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom

  • Ustalanie priorytetów



9.MODUŁ IX: Jak efektywnie pracować z zespołem?

  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu

  • Cechy efektywnego zespołu

  • Role zespołowe a motywacja

10. MODUŁ X Sytuacje konfliktowe i trudne w zespole

  • Sztuka prowadzenia rozmowy za pomocą pytań,

  • Feedback informacja zwrotna

  • Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji



11. MODUŁ XI Asertywność w kontaktach interpersonalnych

  • Istota asertywności

  • Asertywne wyrażanie opinii

  • Efektywne sposoby egzekwowania wspólnych ustaleń

 

  • Metody asertywności: asertywne proszenie, reagowanie na prośby, odmawianie,

 

  • Konstruktywna krytyka i ocena


12. MODUŁ XII – Skuteczne planowanie działań a zarządzanie sobą w czasie

  • Złota zasada Pareto

  • Dobra organizacja dnia czynnik sukcesu zawodowego

  • Jak efektywnie wykorzystać 24 h, czyli zarządzanie sobą w czasie

  • Najlepsze praktyki w planowaniu działań



13. MODUŁ XIII Podsumowanie i ewaluacja szkolenia

  • Indywidualny Plan Działania



Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...