Karta zgłoszenia

Interesuje Cię to szkolenie?
Pobierz formularz zgłoszenia i skontaktuj się z Nami.

Pobierz


Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedażyWarsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.
 

 

 

 Terminy szkolenia NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY

27-28 listopada Katowice

07-08 grudnia Kraków

11-12 grudnia Poznań

29-30 stycznia 2018 Warszawa

 

Chcesz przeszkolić więcej osób- zapytaj o cenę specjalną dla grup lub o możliwość organizacji szkolenia w Twojej firmie.


Szukasz innej lokalizacji lub terminu?

Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -  wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania.
 
 
Odbierz dofinansowanie do szkolenia (30-50%)
zapytaj o szczegóły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel.  (33) 300 31 45
 

Gwarancje SOLBERG:


  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,

  • Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,

  • Poznasz efektywne techniki telefonicznego umawiania się na spotkania handlowe z Twoimi klientami,

  • Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,

  • Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów, czyli: „Nie, dziękuję”, „Już to mamy”, Nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”,

  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),

  • Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,

  • Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów, opierając swoje reakcje na prostym modelu akceptowania oporu klientów i stosowaniu sekwencji PIWO,

  • Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.

  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności


Uczestnicy:
 
Szkolenie polecane  pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych;  przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


Czas trwania:
 
2 dni – 16 h (2x8h)
 


Metodologia prowadzenia szkoleń:
 
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Inwestycja:
1550 zł brutto/ zw.z VAT

Cena szkolenia zawiera:
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • obiad
  • przerwy kawowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • ankietowe badanie potrzeb i oczekiwań uczestników przed szkoleniem
  • możliwość skorzystania z indywidualnej sesji konsultacyjnej (30 min) w dniach szkoleniowych

Program:
 
Moduł I: WIZERUNEK I JEGO POSTRZEGANIE PRZEZ KLIENTÓW.

Budowanie pierwszego wrażenia.

Automotywacja- mama wszystkich handlowców




Moduł II: ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży




Moduł III: ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

Co powiedzieli wam wasi Klienci?

Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?




Moduł IV: SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?




Moduł V: MODELOWA WIZYTA HANDLOWA

Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.

Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?

Budowanie wartości oferty dla Klienta.




Moduł VI: DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA- SPRZEDAŻ RELACYJNA

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Dostrajanie się do Klienta

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Jak polubić swoich Klientów




Moduł VII: OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY. 

Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

„Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny




Moduł VIII: ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Zastrzeżenia jako wyzwania.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu - Technika PIWO




Moduł IX: SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

Błędy w zamykaniu rozmów.

Techniki zamykania sprzedaży.




Moduł X: FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.




Moduł XI: BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.




Moduł XII: DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.




Moduł XIII: PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania



! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.



Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.


Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Pobierz programy szkoleń otwartych

Prev Next
Nowoczesne strategie sprzedaży

Nowoczesne strategie sprzedaży

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
Standardy profesjonalnej obsługi klienta

Standardy profesjonalnej obsługi kl…

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia   04-05 grudnia 2017 Poznań 25-26 stycznia 2018 Warszawa Autorski program trenera, zatem...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami   Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się...

Czytaj dalej

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

tel:   +48 (33) 300 31 45
e-mail: biuro[@]solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa © 2016  |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...