Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności telefonicznych kontaktów. Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie wykorzystywane.
Najbliższe terminy:
- 17/04/2019 Warszawa
- 22/05/2019 Katowice
- 28/05/2019 Poznań
Szukasz innej lokalizacji lub terminu?
Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- wspólnie poszukamy korzystnego rozwiązania lub utworzymy dodatkowy termin szkolenia otwartego
CELE / EFEKTY PROGRAMU ROZWOJOWEGO
- Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych,
- Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
- Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej
- Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami – w tym wyposażenie schematu w konkretne konstrukty komunikacyjne, a jednocześnie zweryfikowanie i wykluczenie pojawiających się błędów w komunikacji z klientami,
- Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
- Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
- Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
- Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży i prowadzonych szans handlowych
Uczestnicy:
Dla wszystkich sprzedawców, specjalistów, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Szkolenie skierowane jest nie tylko do telemarketerów, ale także osób które poprzez kontakt z Klientem umawiają np. spotkania handlowe. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Czas trwania:
1 dzień –8 h
Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. 20% czasu – poświęcamy teorii 80 % czasu poświęcone jest na: - symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study. Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój. !Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Inwestycja:
690 zł brutto/ os
550 zł brutto/os przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy
Cena szkolenia zawiera:
- pakiet materiałów szkoleniowych,
- obiad + przerwy kawowe,
- certyfikat ukończenia szkolenia
program szkolenia
KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
- Budowanie zaufania przez telefon,
- Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
- Język strat i język korzyści klienta,
- Kultura rozmowy telefonicznej,
- Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
- Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec dzwoniących przedstawicieli handlowych?
- Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
- Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
- Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
- Skuteczne techniki telefonicznej sprzedaży.
- Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
- Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
- Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów - jak sobie z nimi radzić.
- Finalizacja sprzedaży
JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
- Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
- Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
- Skuteczne reagowanie na „niechciane śledztwo”, np. „w jakim celu Pani dzwoni?”, „kogo mogę przedstawić?”, „czy była Pani umówiona na rozmowę?”, itd., itp.
- Jak z bramkarza zrobić swojego przyjaciela?
- Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.
WARSZTAT PRAKTYCZNY
- Praktyczny warsztat handlowy w praktyce rozmów telefonicznych z klientami. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.