Proaktywna
sprzedaż
telefoniczna produktów
i usług
1 dzień (8h)
online: 590 zł
- pakiet materiałów szkoleniowych, karty pracy,
skrypt poszkoleniowy - obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), - certyfikat ukończenia szkolenia,
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia
oraz ankietowe badanie potrzeb uczestnika
Cel
TAK… TAK… TAK… Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów.
Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie
wykorzystywane.
Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych
Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej:
Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami –
Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży
Uczestnicy
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem. Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Terminy
24/02 Warszawa
30/06 Katowice
27/10 Poznań
online do uzgodnienia
Program szkolenia
- Budowanie zaufania przez telefon,
- Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
- Język strat i język korzyści klienta,
- Kultura rozmowy telefonicznej,
- Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
- Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
- Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
- Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
- Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
- Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
- Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
- Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić.
- Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”
- Finalizacja sprzedaży
- Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
- Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
- Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.
- Praktyczny warsztat handlowy w praktyce. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.
Metodologia prowadzenia szkolenia
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
PROAKTYWNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA PRODUKTÓW I USŁUG
1 dzień (8 h)
28/12
24/02
30/06
27/10
ONLINE
Warszawa
Katowice
Poznań
690 zł brutto
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW SZKOLENIA:
TAK… TAK… TAK… Po naszym szkoleniu będzie to najczęstsze słowo wypowiadane przez Twoich Klientów.
Telefon to idealne narzędzie budowania pozytywnych, długofalowych relacji z Klientem- pod warunkiem, że jest umiejętnie
wykorzystywane.
- Zwiększenie efektywności prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych – telefonicznych
- Praktyczna nauka technik „przechodzenia” przez bramkarzy broniących bezpośredniego dostępu do potencjalnych klientów,
- Poznanie i praktyczne przećwiczenie efektywnych technik prowadzenia rozmów handlowych w sprzedaży telefonicznej:
- Grupowe wypracowanie schematu (lub korekta istniejącego) handlowej rozmowy telefonicznej z klientami –
- Praktyczna nauka neutralizowania początkowych obiekcji klientów,
- Poznanie i przećwiczenie najskuteczniejszych schematów diagnozy potrzeb/oczekiwań klientów
- Nauka praktycznego budowania skutecznych, telefonicznych prezentacji handlowych,
- Praca nad proaktywnym podejściem uczestników szkolenia do procesu sprzedaży
Metodologia prowadzenia szkolenia:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
symulacje, – mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -dyskusje moderowane przez trenera, – burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Uczestnicy
Dla wszystkich sprzedawców, handlowców, specjalistów, którzy w swojej pracy mają telefoniczny kontakt z Klientem.
Udział w szkoleniu zwiększy skuteczność prowadzonych rozmów handlowych bez względu na sprzedawany produkt czy usługę.
Inwestycja
Cena obejmuje: udział w 1-dniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe, karty pracy, skrypt poszkoleniowy, certyfikat ukończenia szkolenia, smaczny obiad oraz aromatyczną kawę (nie dotyczy szkolenia ONLINE), możliwość nieograniczonego w czasie kontaktu z trenerem, ankietowe badanie potrzeb uczestnika, tak by dostosować szkolenie do indywidualnych potrzeb grupy
PROGRAM SZKOLENIA:
KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI
Budowanie zaufania przez telefon,
Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy,
Język strat i język korzyści klienta,
Kultura rozmowy telefonicznej,
Jak i kiedy zadzwonić? Czy pytać o czas na rozmowę?
Skrypty i scenariusze rozmów – czy klienci to lubią?
Struktura rozmowy telefonicznej nastawionej na sprzedaż
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych, by osiągnąć swój cel sprzedażowy.
Tworzenie wartości produktu/ usługi w czasie prezentacji telefonicznej.
Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, sprzedaż przez telefon,
Inne techniki nawiązywania kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami,
Zastrzeżenia, wątpliwości, obiekcje klientów – jak sobie z nimi radzić.
Jak radzić sobie z: „nie, dziękuję”, „już to mam”, nie jestem zainteresowany”, „W przyszłym roku”, „Nie mam czasu”
Finalizacja sprzedaży
JAK PORADZIĆ SOBIE Z BRAMKARZEM?
Jaką rolę tak naprawdę ma bramkarz?
Na czym bardzo zależy bramkarzowi?
Praktyczne warsztaty radzenia sobie z bramkarzami.
WARSZTAT PRAKTYCZNY
praktyczny warsztat handlowy w praktyce. Uczestnicy szkolenia wielokrotnie prowadzą sprzedażowe rozmowy
handlowe, wdrażając wiedzę z szkolenia i szukając optymalnego schematu rozmowy telefonicznej.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 33 300 31 45 lub wyślij zapytanie biuro@solberg-szkolenia.pl
Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych