PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE

Nowoczesne strategie udanych negocjacji

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE-

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami

 

 

03-04/02/2020 Warszawa

18-19/05/2020  Kraków



 

Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie. Nasze warsztaty zostały zaprojektowane z myślą o osobach, którym zależy na podniesieniu kompetencji w obszarze prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wzmocnieniu umiejętności budowania pozytywnych i długofalowych relacji zawodowych.








 KORZYŚCI

  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.

  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.

  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.

  • Przy pomocy autotestu każdy będzie mógł zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie.

  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.

  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.

  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.

  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.

  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.

  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.

  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.

  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.

  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.

  • Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję sprawdzić w praktyce, czy potrafią takie techniki zastosować na w grze negocjacyjnej.

  • Dzięki interaktywnej formule dwóch gier negocjacyjnych, będą mogli praktycznie zastosować poznane techniki negocjacyjne.

! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
 


Uczestnicy:
Szkolenie polecane  jest doświadczonym osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.


Czas trwania:

2 dni – 16 h (2x8h)

 






Inwestycja:

 

1550 zł brutto (zw. z VAT)


Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,


Cel szkolenia: Rozwój umiejętności prowadzenia negocjacji oraz właściwego doboru strategii i

                           technik negocjacyjnych



Program szkolenia:



1.       „W biznesie jak w życiu, dostajesz nie to, na co zasługujesz, tylko …” wprowadzenie do szkolenia; pytania na początek:

·         Jak rozumiem pojęcie negocjacji?

·         Jakim jestem negocjatorem?



2.       Komunikacja interpersonalna; jak nasz styl komunikacji determinuje nasz styl negocjowania?

·         Autodiagnoza stylu komunikacji (agresywny – uległy – asertywny)



3.       Negocjacje – czyli gra życia

·         Istota i cechy negocjacji



4.       Przygotowanie do negocjacji jako najważniejszy etap procesu negocjacyjnego:

·         Określenie przedmiotu negocjacji

·         Analiza SWOT

·         Określenia BATNA

·         Cele – strategia – argumentacja



5.       Strategie negocjacji handlowych:

·         Negocjacje twarde

·         Negocjacje miękkie

·         Negocjacje oparte na zasadach (win – win) – Harvardzki Projekt Negocjacyjny



6.       Jak rozumiemy strategię win – win?

·         Tworzenie nowej wartości

·         Szukanie lepszego rozwiązania

·         Od zawierania transakcji do budowania relacji



7.       Teoria góry lodowej w negocjacjach

·         Jak dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych?

·         Budowanie siły negocjacyjnej

·         Co o satysfakcji pisał Szekspir?



8.       Strategie obrony ceny wg Karrassa

·         „To nie koń ciągnie wóz, to…” – dlaczego to nie cena decyduje o zakupie?



9.       Czy istnieje firmowy wzorzec negocjacji? – czyli jak rozmawiamy z ludźmi we własnej organizacji?

·         Prawa negocjatora a prawa asertywności Fensterheima



10.   Trudne negocjacje

·         Manipulacje – jak je rozpoznać i jak sobie z nimi radzić?

·         Groźby w negocjacjach – podejście DEAL

·         Jak przełamać impas w negocjacjach?

·         Etyka w negocjacjach – kiedy nie negocjujemy?



11.   Mapa moich kompetencji jako negocjatora

·         Mocne strony i obszary do wzmocnienia                                                               





Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:



  • Przygotować się do negocjacji i wybrać odpowiednią strategię negocjacyjną
  • Dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych i stosować strategię win –win
  • Rozpoznać psychomanipulacje i radzić sobie w negocjacjach z trudnym klientem
  • Tworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z Klientem
  • Umiejętnie prowadzić efektywne i skuteczne negocjacje


Metody szkoleniowe:

·         Mini wykład

·         Studium przypadku (case study)

·         Ćwiczenia indywidualne/ćwiczenia w grupach

·         Testy

·         Burza mózgów

·         Odgrywanie roli

·         Gry/symulacje

 



! Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu. Zadania negocjacyjne rozgrywane są na forum grupy (lub rejestrowane na video), a następnie grupa formułuje rekomendowany algorytm postępowania w wybranej (trudnej) sytuacji.





Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 09/12/2019 Poznań 27/01/2020 Warszawa 24/06/2020 Kraków     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 21-22/04/2020 Katowice 21-22/05/2020 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 20-21/01/2020 Poznań 26-27/03/ 2020 Warszawa 23-24/04/2020 Katowice 04-05/06/2020 Rzeszów   Autorski program trenera, zatem drugiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     03-04/02/2020 Warszawa 18-19/05/2020 Kraków   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...