Karta zgłoszenia

Interesuje Cię to szkolenie?
Pobierz formularz zgłoszenia i skontaktuj się z Nami.

Pobierz


Telefoniczne umawianie spotkań

Yellow-Pages-United-says-no-to-telemarketingTELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING

09/12/2019 Poznań

27/01/2020 Warszawa

24/06/2020 Kraków

 

 

Przekazanie narzędzi pozwalających:

  • Skutecznie umawiać spotkania z Klientem

  • Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych,

  • Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,

  • Budować profesjonalny wizerunek firmy,

  • Rozwinąć umiejętności interpersonalne,

  • Dotrzeć do osób decyzyjnych w firmach

  • Poradzić sobie z „bramkarzem”

  • Wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

  • Rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.



Czas trwania:
1 dzień – 8 h


Metodologia prowadzenia szkoleń
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe takie jak:
  • symulacje,
  • mini- wykłady
  • ćwiczenia
  • prace indywidualne, w parach i grupowe,
  • dyskusje moderowane przez trenera,
  • burze mózgów,
  • case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Inwestycja:
650 zł brutto / os
550 zł brutto / os -przy zgłoszeniu min. 3 osób z firmy
 
Szukasz szkolenia firmowego?
Napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , zadzwoń (33) 300 31 45- z przyjemnością przygotujemy ofertę indywidualną dla Twojej firmy

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia

 
PROGRAM:




KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

  • Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

  • Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.

 
KIEDY NIE WIDZISZ KLIENTA, CZYLI PRACA Z TELEFONEM W DŁONI

  • Organizacja pracy

  • Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

  • Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

  • Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

  • Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

  • Najczęstsze błędy

  • Kultura rozmowy telefonicznej.

  • Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

  • Właściwa argumentacja

  • Dopasowanie się do typu rozmówcy

  • Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?


Jak rozmawiać z „bramkarzem”?

  • Jak widzą Cię „bramkarze”? - jakie wyobrażenie o sobie i Twojej firmie budujesz?

  • Dlaczego „bramkarze” zbywają handlowców?

  • Metody „bramkarzy” na pozbycie się dzwoniących interesantów

  • Jak przekonać do siebie „bramkarza” i uzyskać połączenie z osobą decyzyjną?



Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 09/12/2019 Poznań 27/01/2020 Warszawa 24/06/2020 Kraków     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 21-22/04/2020 Katowice 21-22/05/2020 Warszawa     Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 20-21/01/2020 Poznań 26-27/03/ 2020 Warszawa 23-24/04/2020 Katowice 04-05/06/2020 Rzeszów   Autorski program trenera, zatem drugiego...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     03-04/02/2020 Warszawa 18-19/05/2020 Kraków   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...