Kompetencje osobiste i interpersonalne

Ta oferta została specjalnie przygotowana dla wszystkich, którzy chcą inwestować w swój rozwój. Szkolenia te podnoszą skuteczność osobistą w pracy i w życiu prywatnym, rozwijają równowagę wewnętrzną, identyfikują potencjał osobisty oraz pozwalają zwiększyć osobistą efektywność.

Przykładowa tematyka szkoleń otwartych i zamkniętych:
  • Komunikacja interpersonalna z elementami NLP

  • Zarządzanie stresem

  • Zarządzanie czasem i organizacja pracy

  • Efektywność osobista wg Covey'a

  • Techniki wywierania wpływu

  • Skuteczna i efektywna komunikacja

  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami

  • Automotywacja

  • Prezentacje publiczne i autoprezentacje

  • Asertywność- czyli jak być sobą

  • Kreowanie autowizerunku

  • Etykieta w biznesie

  • Savoir vivre

  • Szkolenia dla Asystentek i Sekretarek

  • Poznanie i rozwój potencjału własnego oraz pracowników, jako sposób zwiększania satysfakcji z pracy

  • Grupa i procesy grupowe w organizacji

  • Badanie odporności psychicznej- licencja na model psychometryczny MTQ48

  • Zastosowanie analizy biostrukturalnej- licencja Structogram® Training System

Szukasz innego tematu-napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

* pola wymagane


Zapraszamy na najbliższe szkolenia owarte

Prev Next
Telefoniczne umawianie spotkań

Telefoniczne umawianie spotkań

TELEFONICZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ- COLD CALLING 25/11/2019 Warszawa 09/12/2019 Poznań     Przekazanie narzędzi pozwalających: Skutecznie umawiać spotkania z Klientem Podnieść efektywność kontaktów telefonicznych, Prowadzić...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie sprzedaży i finalizacji transakcji

Nowoczesne strategie sprzedaży i fi…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca....

Czytaj dalej
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYK…

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Z WYKORZYSTANIEM ELEMENTÓW INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ   Terminy najbliższych szkoleń: 23-24/11 Poznań 02-03/12 Warszawa 09-10/12 Katowice       Szukasz innej lokalicacji lub...

Czytaj dalej
Nowoczesne strategie zarządzania zespołem

Nowoczesne strategie zarządzania ze…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w zarządzaniu zespołem, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności...

Czytaj dalej
SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządzania i motywowania II

SKUTECZNY LIDER -Strategie zarządza…

    SKUTECZNE ZARZĄDZANIE I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW- rozszerzone szkolenie menedżerskie     Terminy szkolenia 24-25/10/2019 Gdańsk 21-22/11/2019 Poznań 11-12/12/2019 Warszawa   Autorski program trenera, zatem drugiego takiego szkolenia...

Czytaj dalej
Proaktywna sprzedaż telefoniczna produktów i usług

Proaktywna sprzedaż telefoniczna pr…

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży przez telefon, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie...

Czytaj dalej
Profesjonalne negocjacje handlowe

Profesjonalne negocjacje handlowe

INTENSYWNE WARSZTATY NEGOCJACYJNE- Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi Klientami     10-11/10/2019 Katowice 03-04/02/2020 Warszawa   Szkolenie to pozwoli na...

Czytaj dalej

Masz pytania? Chętnie odpowiem:

tel. (33) 300 31 45

tel. (22) 390 52 45

biuro@solberg-szkolenia.pl

SOLBERG - Grupa Szkoleniowa ©   |  Projekt i wykonanie: Webpiksel.pl

Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień cookies w przeglądarce. Polityka plików cookies...