ZAAWANSOWANY TRENING SPRZEDAŻY B2B

2 dni (16 h)

1790 zł
online: 1790 zł

+23% VAT
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • obiad + przerwy kawowe
    (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
  • certyfikat ukończenia szkolenia, 
    możliwość indywidualnych konsultacji
    z trenerem w dniu szkolenia

Cel

Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.  

Uczestnicy mogą:

➢ poznać ważne elementy psychologii sprzedaży,
➢ nabyć umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,

➢ przetrenować elementy perswazji w rozmowach z klientami,
➢ nauczyć się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
➢ wypracować wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzić w treningu jej skuteczność,
➢ nauczyć się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
➢ zdobyć umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenować techniki finalizacji.


Terminy


27-28/05/2024 r. Kraków
27-28/06/2024 r. Poznań

Program szkolenia

  • Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
  • Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
  • Perswazja oparta na psychologii handlowej – zaawansowane konstrukty komunikacyjne
  • Trening elementów perswazji w sprzedaży
  • Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
  • Krótkie ćwiczenie wprowadzające – „Relacja handlowa”.
  • Relacja handlowa – szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
  • Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
  • Rozmowa handlowa a rozmowa kurtuazyjna – różnice.
  • Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
  • Auto-ustawianie celu rozmowy handlowej – narzędzie do budowania skuteczności rozmów handlowych. 
  • Systemowe koncepcje diagnozy klientów – krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
  • Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
  • Model S-K-I
  • Docieranie do poziomu interesów klienta
  • Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
  • Warsztat – wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
  • Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
  • Ćwiczenie „Czerwona kartka” – zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji.
  • Obiekcje / nie-obiekcje
  • Technika kontraktowana w pracy z „nie obiekcjami” i kontraktowanie rozmowy z klientem. 
  • Obiekcje faktyczne i unikowe 
  • Scenka diagnostyczna na forum – praca w wybranymi obiekcjami
  • SAO – Sekwencja Analizy Obiekcji – prezentacja modelu + dopracowanie dla potrzeb pracy z obiekcjami klientów według branży
  • Przepracowanie zebranych obiekcji faktycznych przez model SAO
  • Trening pracy z obiekcjami na bazie dopracowanego modelu SAO
  • Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
  • Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży – analiza
  • System naczyń połączonych – czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
  • Technik domykania sprzedaży – prezentacja, przykłady branżowe
  • Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
  • Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
  • Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi

Metodologia prowadzenia szkolenia

To szkolenie oparte jest na praktycznych warsztatach oraz treningach modeli i wypracowanych narzędzi, z dostosowaniem do specyfik branżowych uczestników szkolenia. 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom wypracowanie konkretnych narzędzi lub ich wybór z tych prezentowanych przez trenera.
Trening pozwoli na ich zastosowanie w praktyce oraz analizę skuteczności i dopracowanie. 

Każdy z uczestników dostaje praktyczny feedback rozwojowy od trenera i pozostałych uczestników. 

Gwarancja
SOLBERG


• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika – powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?


Masz pytania
dotyczące
szkolenia?​

Napisz

do Nas

lub
zadzwoń

Pobierz potrzebne dokumenty