• Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
Menu
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin


Szkolenia
zamknięte
"Szyte na miarę"

data i czas trwania szkolenia
do uzgodnienia

(1-2 dni)
wycena indywidualna

Miejsce realizacji:
  • siedziba Państwa firmy
  • szkolenie online
  • dowolnie wskazane miejsce
Zapisz się

Chcesz zwiększyć efektywność Twojego zespołu – stworzymy dla Twojej firmy niepowtarzalne, indywidualne szkolenie szyte na miarę Waszych potrzeb i oczekiwań

To Ty decydujesz jaki jest termin, temat szkolenia, zakres szkoleniowy, czas trwania, liczba pracowników z firmy. Szkolenie może odbyć się np. przy okazji imprezy integracyjnej, podsumowania miesiąca/roku czy jako nagroda dla zespołu za zaangażowanie w dotychczasową pracę.

Zastanów się w jakim obszarze możemy wzmocnić Twój zespół i skontaktuj się z nami: biuro@solberg-szkolenia.pl lub (33) 300 31 45

  • Zakresy tematyczne realizowanych szkoleń
  • wszelkie zagadnienia handlowe,
  • umiejętności kierownicze i managerskie na różnych szczeblach: zarządzanie, motywowanie, delegowanie zadań
  • budowanie zespołu, team building, kreatywność w zarządzaniu
  • szkolenia interpersonalne
  • obsługa klienta
  • aspekty prawne
  • RODO
  • szkolenia komputerowe
  • miękka windykacja należności
  • marketing i social media 

Najpopularniejsze tematy szkoleń - wybierz obszar do wzmocnienia Twojego zespołu

1. PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
  • „Trening efektywnej obsługi klienta”
  • „Profesjonalna obsługa klienta”
  • „Obsługa klienta z elementami inteligencji emocjonalnej”
  • „Radzenie sobie z klientem prezentującym trudne zachowania”
  • „Obsługa reklamacji”
  • „Standardy obsługi klienta”
  • „Telefoniczna obsługa klienta”
2. DYNAMICZNE I AKTYWNE TRENINGI HANDLOWE
  • „Nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z klientem”
  • „Trening umiejętności negocjacyjnych
  • „Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami”
  • „Przejmowanie klientów konkurencji”
  • „Potrzeby i zachowania klientów w sytuacji pandemii a model i techniki sprzedaży”
  • „Telefoniczne umawianie spotkań”
  • „Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami”
  • „Asertywność handlowca”
  • „Proaktywna sprzedaż przez telefon”
  • „Telefoniczne pozyskiwanie klienta”
  • „Telesprzedaż i obsługa posprzedażowa”
  • „Prospecting”
  • „Migracje klientów- przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z klientem”
  • „Prezentacja i budowanie wartości produktu”
  • „Profesjonalny i skuteczny handlowiec”
  • „Praktyczny trening negocjacji handlowych”
  • „Praktyczny trening sprzedaży B2B”
  • „Praktyczny trening sprzedaży B2C”

3. INSPIRUJĄCE TRENINGI KIEROWNICZE / MENEDŻERSKIE
  • „Nowoczesne strategie zarządzania zespołem”
  • „Skuteczny Lider Zespołu-motywowanie i przywództwo”
  • „Motywowanie pracowników”
  • „Zarządzanie zespołem produkcyjnym”
  • „Zarządzanie zespołem sprzedażowym”
  • „Warsztat współpracy międzyzespołowej”
  • „Budowanie efektywnego zespołu”
  • „Rozwój kompetencji menedżerskich”
  • „Skuteczny trener wewnętrzny”
  • „Trening narzędzi pracy lidera”
 
4. KREATYWNE SZKOLENIA INTERPERSONALNE
  • „Zarządzanie sobą w czasie”
  • „Skuteczna i efektywna komunikacja interpersonalna”
  • „Asertywność”
  • „Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji”
  • „Efektywność osobista”
  • „Inteligencja emocjonalna”
  • „Team building”
  • „Autoprezentacja”
  • „Etykieta w biznesie”
  • „Indywidualny plan działania”
  • „Test odporności psychicznej MTQ48”
  • „Zastosowanie i rozwój analizy biostrukturalnej- licencja trenera Structogram Training System”
  • „Szkolenia dla asystentek i sekretarek”
  • „Poznanie i rozwój potencjału własnego oraz pracowników jako sposób zwiększenia satysfakcji z pracy”
  • „Dress code biznesowy- warsztaty dla kobiet”
  • „Etykieta i dress code w biznesie”
  • „Etykieta stołu w biznesie”
  • „Prezentacje i wystąpienia publiczne”

 

5. MIĘKKA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
  • „Zarządzanie płynnością finansową”
  • „Strategie windykacji”
  • „Odzyskiwanie długów od kluczowych kontrahentów”
  • „Telefoniczna windykacja należności”
6. SZKOLENIA KOMPUTEROWE
  • „Pulpity menedżerskie (Dashboards). Efektywne i skuteczne prezentowanie danych w MS Excel”
  • „Power Pivot- wykorzystanie w analizach danych w MS EXCEL
  • „Power Query- wykorzystanie w szybkim i optymalnym obrabianiu danych pochodzących z innych systemów, np. SAP”
  • „Excel- zostań ekspertem w wykorzystaniu tabel i wykresów przestawnych.Podstawy makr i języka VBA- Visual Basic for Aplication”
  • „Excel i Power Point jako skuteczne narzędzia sprawozdawcze”
  • „Excel zastosowanie w finansach i zarządzaniu”
  • „Excel- efektywne wykorzystanie w księgowości”
  • „Tworzenie dokumentacji dla doświadczonych użytkowników WORD”
  • „WORD zaawansowany- optymalizacja tworzenia dokumentacji”
  • „MS Access podstawy tworzenia baz danych”
  • „Tworzenie makr w Excel.Nauka języka VBA-  Visual Basic for Aplication”
  • „MS Word, Excel, Power Point, Project, Access na poziomach:podstawowy, średniozaawansowany i zaawansowany”
  • „Efektywność osobista w oparciu o Outlook”
  • „MS Project- zarządzanie projektami”
  • „Programowanie w języku Python”
  • „Modelowanie w oparciu o ARIS”
  • „Power BI- w pracy analityka”
  • „Visio- modelowanie procesów”
  • „Szkolenia TIK”
  • „Joomla- strony internetowe”
  • WordPress- strony internetowe”

 

7. ASPEKTY PRAWNE, PRAWO PRACY, RODO
  • „Czas pracy”
  • „Dostęp do informacji publicznej z uwzględnieniem RODO”
  • „Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce”
  • „Prawo pracy”
  • „Redagowanie pism urzędowych”
  • „RODO w praktyce”
  • „Umowy gospodarcze”
  • „Windykacja roszczeń w praktyce”
  • „Finanse dla niefinansistów”
  • „Mobbing”
  • „Prawo konsumenckie”
8. SZKOLENIA DLA ADMINISTRACJI
  • Sposoby radzenie sobie ze stresem
  • Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej
  • Doradca klienta trudnego
  • Profesjonalne prowadzenie rozmów z klientami
  • Komunikacja interpersonalna z Klientem
  • Komunikacja i zarządzanie sobą w czasie
  • Komunikatywność i wzbudzanie zaufania.
  • Umiejętności społeczne
  • Motywowanie i wywieranie wpływu na pracowników
  • Kreatywność w zarządzaniu
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Delegowanie zadań i egzekwowanie oczekiwań
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • System motywacyjny pracowników
  • Efektywność osobista w planowaniu i realizacji zadań
  • Komunikacja z klientem wewnętrznym i zewnętrznym- poprawność przekazu informacji
  • Radzenie sobie ze stresem i kontrolowanie emocji
  • Obsługa telefoniczna trudnego Klienta
  • Asertywność w rozmowach telefonicznych
9. SZKOLENIA DLA HOTELI I RESTAURACJI
  • SZKOLENIE Z JAKOŚCI OBSŁUGI GOŚCIA POŁĄCZONE Z UP-SELLINGIM I CROSS-SELLINGIEM-TECHNIKAMI SPRZEDAŻY USŁUG W HOTELARSTWIE. MŁODY MANAGER – KONSULTACJE PRZYGOTOWUJĄCE DO PEŁNIENIA ROLI OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ
  • Profesjonalna Recepcja w oparciu o marketing internetowy oraz marketing relacyjny.
  • Obsługa Gościa –
  • Organizacja Pracy w dziale Housekeepingu – szkolenie dla pokojowych.
  • Jak tworzyć dobre pakiety pobytowe i skutecznie je sprawdzać ?
  • Warsztat dla Profesjonalnej Obsługi Klienta – dla pracowników kawiarni.
8. MARKETING I SOCIAL MEDIA
  • „Warsztaty social media – Facebook, Instagram, Linkedin”
  • „Design Thinking i Service Design”
  • „Strategie marketingowe- budowanie efektywnej marki”
  • „Budowa skutecznej marki osobistej”
  • „Badania i analizy marketingowe”
  • „Sprzedaż w internecie”
  • „Public relations i pisanie tekstów”

Metodologia prowadzenia szkolenia

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.



! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod  coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.


Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

Gwarancja SOLBERG

• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika – powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb


Poznaj opinie
potwierdzające
nasz profesjonalizm
oraz zadowolenie
Klientów:

„Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji”
„Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów ”
„Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby”
„Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy”
„W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!”
„Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze”
„Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie.”
„Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam.”
„Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało”
Poprzedni
Następny
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych​.

Masz pytania
dotyczące
szkolenia?​


do Nas

lub

33 300 31 45
Pobierz potrzebne dokumenty
karta zgłoszenia
RODO
regulamin szkoleń
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE | SOLBERG | Go Graphic Izabela Michalak
Close Menu
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej