Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby nasza profesjonalna obsługa oraz nasze inspirujące szkolenia spełniły Państwa oczekiwania.
Czekamy na Twój telefon +48 33 300 31 45 lub mail biuro@solberg-szkolenia.pl
Marzena Mrukwa
Manager ds. szkoleń i rozwoju
dział sprzedaży i obsługi klienta
W 2006 roku poznała branżę szkoleniową i od razu poczuła, że to miejsce dla niej. Po prawie 15 latach nadal uwielbia wstawać codziennie do pracy. Cieszy się niezmiernie na myśl o każdej rozmowie z klientem. Każdy mail, telefon, wysłany uśmiech i miłe słowo to jej motywacja do działania. Praca z klientami dodaje jej skrzydeł, gdyż jak często mawia „Robi to co kocha, kocha to co robi 🙂 Potrafi słuchać, co przekłada się na rozumienie potrzeb i oczekiwań klientów. Rzetelność i dbałość o Klienta to jej mocna strona, która pozwala zamknąć wiele transakcji. Budując zespół dużą wagę przywiązuje do pozytywnych relacji.
Koordynuje działanie zespołu sprzedażowego i trenerskiego. Planuje i odpowiada za działania strategiczne firmy.
Marzena Jankowska
ekspert ds. szkoleń i rozwoju
dział sprzedaży i obsługi klienta
Związana z rynkiem szkoleniowym ponad 13 lat. Perełka zespołu sprzedażowego Grupy Szkoleniowej SOLBERG. Pełna energii, entuzjazmu i zaangażowania w to, co robi. Odpowiada za kontakt pomiędzy Państwem, a zespołem naszych Trenerów. Działa zawsze na najwyższych obrotach. Ma ogromną moc budowania relacji. Dokłada wszelkich starań, aby korzystając z naszej oferty byli Państwo w najwyższym stopniu zadowoleni, otrzymując produkt dopasowany do potrzeb i oczekiwań. Praca z klientami pozwala jej wykorzystać atuty: dokładność, sumienność, energię w działaniu i głos, który chwali nie jeden klient;)
Dominika Stempińska
asystent biura
Bakcyla do branży szkoleniowej złapała ponad 10 lat temu. Doskonale koordynuje działanie biura, jest niezastąpionym wsparciem działu sprzedaży i obsługi klienta. Rzeczy niemożliwe załatwia od ręki, a na cuda troszkę trzeba poczekać. Otwarta na nowe, różnorodne doświadczenia, często podejmuje się nowych wyzwań. Kobieta wulkan, dynamiczna i zdecydowana, z głową pełną kreatywnych pomysłów. Odpowiada za kontakt z centrami konferencyjnymi oraz hotelami, przygotowuje wszelkie materiały szkoleniowe.
Piotr Babiński
trener, coach, konsultant a przede wszystkim praktyk
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 13 lat prowadzi szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job. Posiada bogate doświadczenie w zakresie sprzedaży, tworzeniu struktur sprzedażowych oraz zarządzaniu zespołem, zarówno handlowym jak i trenerskim. Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu zaawansowanych negocjacji w branży FMCG.
Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które mają na celu zaangażowanie pracowników w cele organizacji w obszarach: aktywnej sprzedaży (B2B, B2C), zarządzania zespołami, oraz zwiększania efektywności osobistej.
Rafał Brodowski
Trener Sprzedaży, Zarządzania i Rozwoju Osobistego, coach, mentor
Projekty szkoleniowe jako trener prowadzi od 2003 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży, negocjacji i obsługi klientów, zarządzania zespołem i motywacji. Prowadzi także szkolenia z zakresu motywowania pracowników, prezentacji i wystąpień publicznych, budowania efektywnych zespołów zadaniowych, zarządzania sobą w czasie oraz sterowania strumieniem zadań. Od 12 lat prowadzi usługi doradcze i wdrożeniowe według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem skutecznych systemów motywacyjnych. Autor kilku gier szkoleniowych.
Izabela Boratyńska
doświadczony sprzedawca, menedżer, akredytowany Coach Kryzysowy oraz Trener Relacji i Rozwoju Osobistego
Od ponad 20 lat nieustannie pracuje z ludźmi zgłębiając obszar komunikacji międzyludzkiej i rozwijając zdrowe relacje. Przez kilka lat zarządzałaa pracą specjalistów i menedżerów, rekrutując, wdrażając, szkoląc, motywując i oceniając. Ekspert w szkoleniach dla branży ubezpieczeniowej.
Od kilkunastu lat projektuje i prowadzi szkolenia z komunikacji, sprzedaży i zarządzania. Prowadzi coaching dla specjalistów oraz kadry menedżerskiej. Wykorzystuje zdobyte doświadczenie oraz nowości na rynku szkoleń. Jako akredytowany Coach Kryzysowy™ oraz Trener Relacji i Rozwoju osobistego specjalizuje się w kryzysach emocjonalnych w życiu prywatnym i zawodowym.
Wprowadza do szkoleń elementy NLP, metody coachingowe, zarządzanie stresem, kryzysem oraz inteligencję emocjonalną - najskuteczniejszy gwarant sukcesu.
Adrian Kulpa
autor, mówca, trener biznesu
W latach 2008-2020 przebył kompletną ścieżkę kariery, poczynając od pracownika biura recepcji a na managerze salonu samochodowego marki premium kończąc. Ekspert z zakresu sprzedaży oraz zarządzania zespołem w segmencie automotive. Wielokrotnie nagradzany za najwyższą jakość obsługi Klienta, rekordowe przyrosty sprzedaży oraz osiągane przychody. Restrukturyzacja procesów handlowych, którą przeprowadził w salonie samochodów luksusowych, zwieńczona została miejscem na podium w rankingu najszybciej rozwijających się salonów sprzedaży w Europie. Szkolenia sprzedażowe oparte są mocno psychologię sprzedaży i kompetencje XXI wieku. Jest mówcą z wieloletnim doświadczeniem.
Łukasz Janiec
trener, kosultant, strateg
Certyfikowany coach ICF, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych w metodologii Learntaintment, autor publikacji, wykładowca na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej. Pisze autorskie gry szkoleniowe metodą Gemitacion oraz XLB. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności menedżerskich, treningach zadaniowych, szkoleniem kadry trenerskiej oraz warsztatach rozwoju osobistego.
Marzena Kalińska
psycholog, strateg
Projekty szkoleniowe prowadzi od 2006 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności interpersonalnych (komunikacja, asertywność, radzenie sobie ze stresem, zarządzanie sobą w czasie), psychologii obsługi klienta, psychologicznych aspektów negocjacji, współpracy w zespole oraz szkoleniach i doradztwie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (doradztwo zawodowe, rekrutacja pracowników, Assessment Centre, projektowanie i wdrażanie systemu ocen okresowych pracowników)
Elżbieta Ułasiewicz
trener biznesu, ekspert savoir-vivre i dress code, Specjalista ds. Public Relations
Jako doradca i ekspert savoir-vivre i etykiety udziela się w programach telewizyjnych i radiowych, mi.in.: Dzień dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Radio Zet, Radio Bajka.
Autorka artykułów o savoir-vivre w wielu czasopismach. Warsztaty szkoleniowe prowadzi według własnych autorskich programów. Skupia się na praktycznym przekazie wiedzy. Uczestnicy jej szkoleń cenią jej styl pracy za energię podczas prowadzania zajęć i budowanie przyjaznej atmosfery.
Agnieszka Dombecka-Nowak
psycholog - praktyk, certyfikowany trener
W swojej pracy szkoleniowej specjalizuje się w obszarach komunikacji interpersonalnej i asertywności, profesjonalnej obsługi klienta, psychologii, efektywnej sprzedaży, sztuki negocjacji handlowych, zarządzania czasem i stresem.
Ekspert w zakresie szkoleń dla administracji publicznej. W zakresie rozwoju kompetencji menedżerskich specjalizuje się w obszarze budowania i zarządzania zespołem, motywowaniem pracowników oraz sporządzaniem profili kompetencyjnych pracowników. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń dla kadry kierowniczej, menedżerskiej i szczebla średniego banków, firm handlowych, pracowników sekretariatów Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, ubezpieczeniowych oraz sektora medycznego; kandydatów na instruktorów nauki jazdy ; personelu medycznego (pielęgniarki, lekarze);agenci ubezpieczeniowi.
Ewa Glazjer
adwokat, trener, mediator
Prowadzi szkolenia o tematyce prawnej m.in. ochrona danych osobowych (RODO),prawo pracy, ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa, kodeks postępowania administracyjnego, dostęp do informacji publicznej.
Jest Mediatorem w Centrum Mediacyjnym przy Naczelnej Radzie Adwokackiej.
Specjalista w zakresie mediacji z prawa ubezpieczeniowego, rodzinnego i pracy.
Patryk Łopot
trener social media
Prowadząc kampanie w różnych branżach nabył cenne doświadczenie. Wszystkie działania optymalizuje tak, aby generowały sprzedaż i systematycznie dostarczały nowych klientów. Zna wiele praktycznych zastosowań, które klient może wdrożyć w swojej firmie.
Przekazywanie zebranych doświadczeń jest jego ulubionym zajęciem. Jako trener marketingu zawsze dba o zadowolenie organizatora oraz samych uczestników szkolenia.
Rafał Proskura
trener szkoleń komputerowych
Prowadzi szkolenia komputerowe, seminaria, warsztaty, indywidualne zajęcia m. in.: z oprogramowania Power Microsoftu (BI, Query, Pivot), z programowania, warsztaty z projektowania baz danych, modelowanie procesów wg metodologii EPC, projektowanie efektywnych pulpitów menedżerskich (Dashboards).
Zagadnienia obejmują też wykorzystanie aplikacji w pracy w administracji publicznej, w biznesie, rozliczeniach finansowych, planowaniu działań, regresji, optymalizacji pracy zespołu, gospodarce magazynowej, logistyce, etc.
Szkolenia realizuje na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym, zaawansowanym i top level.
Adam Ejmocki
trener szkoleń komputerowych
Specjalizuje się w tematach związanych z MS Excel oraz PowerPoint. Szkolenia realizuje na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym, zaawansowanym i top level.
Był trenerem wewnętrznym w jednym z banków.
Roman Rynkiewicz
wykładowca, trener windykacji
Od 20 lat zawodowo związany z branżą finansową i windykacyjną. Od wielu lat dzieli się swoimi umiejętnościami oraz doświadczeniem pracując jako trener i coach na dynamicznie rozwijającym się rynku usług finansowych i windykacji, a także jako wykładowca na uczelniach wyższych m.in. Uczelni Łazarskiego z zakresu kompetencji miękkich.
Brał udział w opracowywaniu procesów i strategii windykacyjnych w wielu firmach finansowych. Z jego szkoleń korzystają również instytucje prowadzące egzekucję i windykację w oparciu o przepisy prawa administracyjnego.
Piotr Lisocki
szkolenia medyczne
Instruktor WOPR, Instruktor Ratownictwa Lodowego. Realizuje skzolenia z pierwszej pomocy przedmedycznej.