Szkolenia to nasza 
pasja.

Z wielką przyjemnością służymy doradztwem, pomocą i fachową wiedzą.

Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby nasza profesjonalna obsługa oraz nasze inspirujące szkolenia spełniły Państwa oczekiwania.

Zadzwoń do 
wybranego konsultanta

Czekamy na Twój telefon +48 33 300 31 45 lub mail biuro@solberg-szkolenia.pl

Marzena Mrukwa

Dyrektor generalny
dział sprzedaży i obsługi Klienta

W 2006 roku poznała branżę szkoleniową i od razu poczuła, że to miejsce dla niej. Po prawie 17 latach nadal uwielbia wstawać codziennie do pracy. Cieszy się niezmiernie na myśl o każdej rozmowie z klientem. Każdy mail, telefon, wysłany uśmiech i miłe słowo to jej motywacja do działania. Praca z klientami dodaje jej skrzydeł, gdyż jak często mawia „Robi to co kocha, kocha to co robi 🙂  Potrafi słuchać, co przekłada się na rozumienie potrzeb i oczekiwań klientów. Rzetelność i dbałość o Klienta to jej mocna strona, która pozwala zamknąć wiele transakcji. Budując zespół dużą wagę przywiązuje do pozytywnych relacji.

Koordynuje działanie zespołu sprzedażowego i trenerskiego. Planuje i odpowiada za rozwój oraz działania strategiczne firmy.

Marzena Jankowska

ekspert ds. szkoleń i rozwoju
dział sprzedaży i obsługi klienta

Związana z rynkiem szkoleniowym od 2008 r. Perełka zespołu sprzedażowego Grupy Szkoleniowej SOLBERG. Pełna energii, entuzjazmu i zaangażowania w to, co robi. Odpowiada za kontakt pomiędzy Państwem, a zespołem naszych Trenerów. Działa zawsze na najwyższych obrotach. Ma ogromną moc budowania relacji. Dokłada wszelkich starań, aby korzystając z naszej oferty byli Państwo w najwyższym stopniu zadowoleni, otrzymując produkt dopasowany do potrzeb i oczekiwań. Praca z klientami pozwala jej wykorzystać atuty: dokładność, sumienność, energię w działaniu i  głos, który chwali nie jeden klient;)

Justyna Gawlas

dział sprzedaży i obsługi Klienta​

Świeży umysł, który dołączył do naszego zespołu ku naszemu wielkiemu zadowoleniu w 2022 roku. Zaraża nas uśmiechem i entuzjazmem, pozytywnie nastawiona do życia. Zajmuje się sprzedażą, pozyskiwaniem klientów, stara się, by kontakt z nią był wielką przyjemnością. Od pierwszych zawodowych kroków związana jest z obsługą klienta, którą stara się udoskonalać na każdym kroku.

Dominika Stempińska

asystent biura

Bakcyla do branży szkoleniowej złapała ponad 11 lat temu. Doskonale koordynuje działanie biura, jest niezastąpionym wsparciem działu sprzedaży i obsługi klienta. Rzeczy niemożliwe załatwia od ręki, a na cuda troszkę trzeba poczekać. Otwarta na nowe, różnorodne doświadczenia, często podejmuje się nowych wyzwań. Kobieta wulkan, dynamiczna i zdecydowana, z głową pełną kreatywnych pomysłów. Odpowiada za kontakt z centrami konferencyjnymi oraz hotelami, przygotowuje wszelkie materiały szkoleniowe.