Nowoczesne
Strategie
Sprzedaży
i komunikacji z Klientem
2 dni (16 h)
online: 1590 zł
+23% VAT
-
pakiet materiałów szkoleniowych
-
obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), -
certyfikat ukończenia szkolenia,
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia
Cel
➢ poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
➢ nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
➢ nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
➢ poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
➢ zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
➢ poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
➢ zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem
Uczestnicy
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu
niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy
specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje,
które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.
Terminy
16-17 lutego ONLINE
02-03 marca Kraków
23-24 marca Poznań
17-18 kwietnia online
18-19 maja Kraków
Program szkolenia
- Budowanie pierwszego wrażenia.
- Ja – proaktywny gracz – rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.
- Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia
- Telefoniczne umawianie spotkań
- Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
- Różnicowanie modelu w kontekście obszaru interesów (motywacji) klienta.
- Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta
- Motywacje zakupowe klientów.
- Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
- Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji
- Język strat i język korzyści klienta
- Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?
- Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej
- Modele prezentacyjne
- Używanie języka korzyści oraz języka strat.
- Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
- Prezentacja wartości klienta.
- Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?
- W relacji klient – przedstawiciel handlowych jest tylko jedna osoba, która wie dlaczego
miałaby kupić (i z całą pewnością nie jest to przedstawiciel handlowy!). - Etapy procesu sprzedaży i najważniejsze techniki.
- Lejek sprzedaży i co z niego wycieka?
- Budowanie wartości oferty dla Klienta.
- Co jest ważniejsze – potrzeba klienta czy jego motywacja?
- Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią
- Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży
- Jak odnosić sukcesy w sprzedaży
- Jak polubić swoich Klientów
- Dostrajanie się do Klienta
- Błędy w proaktywnym procesie handlowym
- Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
- Zastrzeżenia jako wyzwania.
- Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu – Technika PIWO
- Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty.
- Zasady prezentowania ceny.
- Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?
- „Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny
- Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
- Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży
- Typologia klientów.
- Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
- Cel podejmowania dalszych działań.
- Jakie i kiedy podejmować kroki.
- Indywidualny Plan Działania
Metodologia prowadzenia szkolenia
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?
wziąć udział
w szkoleniu?
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
- Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
- Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
- Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
- Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
- Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
- Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
- Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności