Nowoczesne
Strategie
Zarządzania
Zespołem i Skuteczne Podejmowanie Decyzji
2 dni (16 h)
online: 1590 zł
+23%VAT
-
pakiet materiałów szkoleniowych
-
obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), -
certyfikat ukończenia szkolenia,
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia
Cel
Szef, manager, kierownik, dyrektor to bardzo szeroka i niezwykle odpowiedzialna rola.
To osoba, która dba o odpowiednią motywację, wsparcie i rozwój swojego zespołu, służy pomocną dłonią przy osiąganiu przez zespół sukcesów, jest oparciem w przypadku porażek. Uczestnicy naszych warsztatów dowiedzą się, jak osiągnąć kolejny stopień w dążeniu do mistrzostwa w kierowaniu i motywowaniu ludzi.
Uczestnicy
Szkolenie polecane dyrektorom, kierownikom, menadżerom zainteresowanym poprawą swoich wyników, liderom poszukującym nowych sposobów oddziaływania, specjalistom przygotowującym się do zadań zarządczych; każdemu, kto organizuje pracę własną i innych.
Program szkolenia
• Autoprezentacja — co wpływa na to, jak postrzegają nas inni
• Aspekty komunikacji niewerbalnej.
• Moje miejsce w zespole
• Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
• Umiejętność kierowania sobą
• Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
• Rola lidera jako członka zespołu
• Autorytet lidera – źródła władzy lidera
• Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
• Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?
• Wspólne działanie
• Skuteczne podejmowanie decyzji.
• Osiąganie wyników przez zespół
• Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania
• Co motywuje, a co demotywuje moich pracowników?
• Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
• Jak komunikować cele
• Cele strategiczne i operacyjne
• Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie
• Funkcje komunikacji w procesie kierowania.
• Rodzaje słuchania i rola czujnego słuchania w zadowalającej współpracy
• Angażowanie pracowników do działania
• Typy osobowości
• Identyfikacja własnego typu osobowości
• Misja, wspólny cel i wartości zespołu i firmy
• Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
• Role zespołowe a motywacja
• Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
• Sytuacje trudne i konfliktowe w zespole
• Twoja asertywność
• Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
• Jak motywacja wpływa na wydajność pracownika
• Pułapki i błędy w motywowaniu zespołu- jak ich uniknąć
• Motywujący feedaback
• Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
• Indywidualny Plan Działania
Terminy
30-31 marca Warszawa
24-25 kwietnia Wrocław
15-16 maja Katowice
26-27 czerwca Kraków
Metodologia prowadzenia szkolenia
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?
wziąć udział
w szkoleniu?
- Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
- Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
- Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
- Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
- Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
- Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
- Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
- Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
- Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej.
- Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
- Określisz swój indywidualny profil lidera
- Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
- Poznasz bariery komunikacyjne