OBSŁUGA KLIENTA ORAZ
BUDOWANIE RELACJI I
RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI
SYTUACJAMI
+23% VAT
czas trwania szkolenia: 1 dzień (8 h)
-
pakiet materiałów szkoleniowych
-
obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), -
certyfikat ukończenia szkolenia,
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia -
podana cena dotyczy szkolenia stacjonarnego oraz online
-
wybierz dogodny termin oraz lokalizację
29/09 Gdańsk
27/10 Kraków
8/12 on-line
-
nie znalazłeś odpowiedniego terminu lub lokalizacji- napisz do nas
-
szkolenie dedykowane tylko dla Twojej firmy
-
termin, czas trwania oraz lokalizacja do uzgodnienia
-
wyślij zapytanie: biuro@solberg-szkolenia.pl
lub
zadzwoń (33) 300 31 45
Metodologia prowadzenia szkolenia
To szkolenie oparte jest na praktycznych warsztatach oraz treningach modeli i wypracowanych narzędzi, z dostosowaniem do specyfik branżowych uczestników szkolenia.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom wypracowanie konkretnych narzędzi lub ich wybór z tych prezentowanych przez trenera.
Trening pozwoli na ich zastosowanie w praktyce oraz analizę skuteczności i dopracowanie.
Każdy z uczestników dostaje praktyczny feedback rozwojowy od trenera i pozostałych uczestników.
Gwarancja SOLBERG
• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika – powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Poznaj opinie
potwierdzające
nasz profesjonalizm
oraz zadowolenie
Klientów:
Budowa wizerunku poprzez relacje – Szkolenie „Obsługa klienta”
Jakość obsługi klienta to jeden z filarów dobrego wizerunku firmy. Umiejętność budowania trwałych relacji i efektywnego komunikowania się to kompetencje, które warto rozwinąć za pomocą szkolenia. Szczególnie ważny jest trudny klient, którego obsługa stanowi duże wyzwanie. Skuteczne radzenie sobie z obiekcjami, skargami lub konfliktami wymaga specjalistycznych umiejętności oraz technik komunikacyjnych. Przygotowane przez nas szkolenie z obsługi klienta wyposaża pracowników w narzędzia do rozpoznawania emocji, zachowania asertywności i znajdowania konstruktywnych rozwiązań w wymagających sytuacjach.
Szkolenie z obsługi klienta – profesjonalna komunikacja
Nasze szkolenie „Obsługa klienta – Budowanie relacji i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami” to intensywny, jednodniowy program, który wyposaży Twoich pracowników w nowe praktyczne umiejętności. Doświadczeni trenerzy z wieloletnim stażem biznesowym poprowadzą interaktywne warsztaty wzbogacone symulacjami oraz dyskusjami. Tak przeprowadzone szkolenie przygotuje na zmierzenie się nawet z obsługą trudnego klienta. Stanowi ono inwestycję, która zwróci się w postaci zwiększonej satysfakcji osób korzystających z usług firmy i wzmocnienia relacji z nimi.
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe.
Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych.