Negocjacje
Handlowe-
strategie obrony
ceny i finalizacji
transaskcji
2 dni (16 h)
online: 1590 zł
+23 % VAT
-
pakiet materiałów szkoleniowych
-
obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), -
certyfikat ukończenia szkolenia,
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia
oraz ankietowe badanie potrzeb uczestnika
Cel
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
- Przygotować się do negocjacji i wybrać odpowiednią strategię negocjacyjną
- Dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych i stosować strategię win –win
- Rozpoznać psychomanipulacje i radzić sobie w negocjacjach z trudnym klientem
- Tworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z Klientem
- Umiejętnie prowadzić efektywne i skuteczne negocjacje
- Dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele
negocjacyjne
Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych:
Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu.
Uczestnicy
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
Terminy
30-31 marca Warszawa
22-23 czerwca Kraków
Program szkolenia
- Jak rozumiem pojęcie negocjacji?
- Jakim jestem negocjatorem?
- Postawa i nastawienie – warunek sukcesu w negocjacjach
- Autodiagnoza stylu komunikacji (agresywny – uległy – asertywny)
- Rola indywidualnego podejścia do klienta
- Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
- Sztuka słuchania
- Istota i cechy negocjacji
- Określenie przedmiotu negocjacji
- Analiza SWOT
- Określenia BATNA
- Cele – strategia – argumentacja
- Negocjacje twarde
- Negocjacje miękkie
- Negocjacje oparte na zasadach (win – win) – Harvardzki Projekt Negocjacyjny
- Tworzenie nowej wartości
- Szukanie lepszego rozwiązania
- Od zawierania transakcji do budowania relacji
- Jak dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych?
- Budowanie siły negocjacyjnej
- Co o satysfakcji pisał Szekspir?
- „To nie koń ciągnie wóz, to…” – dlaczego to nie cena decyduje o zakupie?
- Manipulacje – jak je rozpoznać i jak sobie z nimi radzić?
- Groźby w negocjacjach – podejście DEAL
- Jak przełamać impas w negocjacjach?
- Etyka w negocjacjach – kiedy nie negocjujemy?
- Prawa negocjatora a prawa asertywności Fensterheima
- Mocne strony i obszary do wzmocnienia
- Indywidualny plan działania
- Moje wnioski
Metodologia prowadzenia szkolenia
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?
wziąć udział
w szkoleniu?
- Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
- Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
- Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
- Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
- Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
- Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
- Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
- Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
- Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej.
- Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
- Określisz swój indywidualny profil lidera
- Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
- Poznasz bariery komunikacyjne