• Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
Menu
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin


Negocjacje
Handlowe-
strategie obrony
ceny i finalizacji
transaskcji

2 dni (16 h)

1590 zł
online: 1590 zł

+23 % VAT
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • obiad + przerwy kawowe
    (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
  • certyfikat ukończenia szkolenia, 
    możliwość indywidualnych konsultacji
    z trenerem w dniu szkolenia
    oraz ankietowe badanie potrzeb uczestnika
Zapisz się

Cel

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

- Przygotować się do negocjacji i wybrać odpowiednią strategię negocjacyjną
- Dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych i stosować strategię win –win
- Rozpoznać psychomanipulacje i radzić sobie w negocjacjach z trudnym klientem
- Tworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z Klientem
- Umiejętnie prowadzić efektywne i skuteczne negocjacje
- Dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne

Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych:

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu.

Uczestnicy

Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

Terminy


30-31 marca Warszawa
22-23 czerwca Kraków

Program szkolenia

„W biznesie jak w życiu, dostajesz nie to, na co zasługujesz, tylko …” wprowadzenie do szkolenia; pytania na początek:
  • Jak rozumiem pojęcie negocjacji? 
  • Jakim jestem negocjatorem? 
  • Postawa i nastawienie – warunek sukcesu w negocjacjach
Komunikacja interpersonalna; jak nasz styl komunikacji determinuje nasz styl negocjowania?
  • Autodiagnoza stylu komunikacji (agresywny – uległy – asertywny)
  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
  • Sztuka słuchania
Negocjacje– czyli gra życia
  • Istota i cechy negocjacji

 

Przygotowanie do negocjacji jako najważniejszy etap procesu negocjacyjnego:
  • Określenie przedmiotu negocjacji
  • Analiza SWOT
  • Określenia BATNA
  • Cele – strategia – argumentacja
Strategie negocjacji handlowych:
  • Negocjacje twarde
  • Negocjacje miękkie
  • Negocjacje oparte na zasadach (win – win) – Harvardzki Projekt Negocjacyjny
Jak rozumiemy strategię win – win?
  • Tworzenie nowej wartości
  • Szukanie lepszego rozwiązania
  • Od zawierania transakcji do budowania relacji
Teoria góry lodowej w negocjacjach
  • Jak dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych?
  • Budowanie siły negocjacyjnej
  • Co o satysfakcji pisał Szekspir?
Strategie obrony ceny wg Karrassa
  • „To nie koń ciągnie wóz, to…” – dlaczego to nie cena decyduje o zakupie?
Trudne negocjacje
  • Manipulacje – jak je rozpoznać i jak sobie z nimi radzić?
  • Groźby w negocjacjach – podejście DEAL
  • Jak przełamać impas w negocjacjach?
  • Etyka w negocjacjach – kiedy nie negocjujemy?
Czy istnieje firmowy wzorzec negocjacji? – czyli jak rozmawiamy z ludźmi we własnej organizacji?
  • Prawa negocjatora a prawa asertywności Fensterheima
Mapa moich kompetencji jako negocjatora
  • Mocne strony i obszary do wzmocnienia
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
  • Indywidualny plan działania
  • Moje wnioski

Metodologia prowadzenia szkolenia

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, mini- wykłady
- ćwiczenia
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.


Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.



! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod  coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG
tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.


Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczoszkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


! Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu?


  • Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia
  • Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
  • Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu
  • Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
  • Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
  • Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów
  • Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu
  • Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników
  • Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej.
  • Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
  • Określisz swój indywidualny profil lidera
  • Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
  • Poznasz bariery komunikacyjne
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych​.

Masz pytania
dotyczące
szkolenia?​


do Nas

lub

33 300 31 45
Pobierz potrzebne dokumenty
karta zgłoszenia
RODO
regulamin szkoleń
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE | SOLBERG | Go Graphic Izabela Michalak
Close Menu
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej