• Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
Menu
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin


LEADERSHIP- zarządzanie i przywództwo

2 dni (16 h)

1790 zł
online: 1790 zł

+23%VAT
  • pakiet materiałów szkoleniowych
  • obiad + przerwy kawowe
    (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • możliwość indywidualnych konsultacji
    z trenerem w dniu szkolenia
Zapisz się
Nowość

Cel

umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,

nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,

nabycie umiejętności motywowania pozafinansowego, dostosowanego do modelu osobowościowego pracownika,

poznanie najważniejszych polskich osiągnięć w zakresie Motywacji 3.0,

poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,

nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,

wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,

pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać,

poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,

nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,

nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,

poznanie nowoczesnych technik moderowania pracy zespołowej.

Uczestnicy

Zarządzanie i przywództwo.
Szkolenie dla doświadczonych managerów, dyrektorów, właścicieli firm, prezesów, kierowników. W tym szkoleniu biorą udział osoby z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi.

Program szkolenia

Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
  • Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
  • Identyfikacja naturalnego stylu zarządzania – model X, Y
  • Pozytywy i negatywy indywidualnych predyspozycji oraz kształtowanie indywidualnych zdolności menedżerskich / przywódczych
  • Umiejętność kierowania sobą
  • Decyzja: menedżer czy lider – czyli kogo potrzebuje mój zespół?
  • Rola lidera jako członka zespołu
  • Autorytet lidera – źródła władzy lidera
  • Zadania lidera w zespole – rozwój partnerstwa i współpracy
  • Budowanie zaufania lidera w zespole – jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a jakie je niszczą?

 

Kim są moi pracownicy?
  • Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
  • Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji 
  • Ćwiczenia praktyczne 

 

Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
  • Motywacje zakorzenione w biologii ludzkiego mózgu
  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,
  • Dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga – czynniki higieniczne a czynniki motywujące – różnice i powiązania, motywacja i demotywacja – odniesienia praktyczne do działania polskich przedsiębiorstw w II dekadzie XXI wieku
  • Współczesne wyzwania motywacyjne – motywacja 2.0 – MOTYWACJA 3.0,
  • Co może uczynić z nas liderów?
  • Model przywództwa wg Instytutu Gallupa – prezentacja badań nad efektywnością liderów we współczesnych organizacjach biznesowych

 

Zadanie, jako cel działania zespołu


• Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
• Jak komunikować cele
• Cele strategiczne i operacyjne
• Zadania jako motywator dla pracownika – jak określić zadanie

Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
  • Dan Pink i zadziwiająca teoria motywacji
  • Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
  • Dwa miasta – czyli o podejściu ludzi do zadań
  • Kto zabrał mój ser? – rzecz o motywacji w zmianie
Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
  • Atlassian (fedex day’s) – case study
  • Metaplan na warsztat
  • Jak pracują w Google? – case study
  • Jak powstały: Gmail, Orkut, Google News?
  • Środowisko zorientowane na wynik – czyli technologia ROWE
  • Przykład Microsoft Encarta
  • Burza mózgów
  • Śnieżna kula
  • Drzewo decyzyjne
  • Metaplan
  • ROWE i autonomia
  • Fedex day
Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
  • 7 sekretów motywacji
  • Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
  • Technika SOG
  • Delegowanie zadań
  • Bądź liderem na 16 sposobów
  • Wytłumacz ludziom Prawo Parkinsona
  • Odpowiedzialność za wynik
  • Motywujący feedaback
  • Docenianie
  • Praca w kluczowych projektach
  • Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
  • Pokolenie X i Y
  • Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
  • Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.
Umiejętność delegowania zadań
  • Pierwszy grzech menedżerów
  • Delegowanie jako narzędzie motywowania
  • Warunki skutecznego delegowania zadań
  • 7 stopni delegowania zadań
  • Przeszkody w skutecznym delegowaniu
  • Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
  • Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom
Jak zarządzać efektywnością pracownika?
  • Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
  • Jak precyzyjnie opisać oczekiwany rezultat?
  • Skuteczność, efektywność, jakość, produktywność, terminowość – ważne wskaźniki
  • Ustalanie celów pracy
  • Jak zlecać zadania i jak efektywnie egzekwować wykonywanie poleceń?
  • Jak docenić (pochwalić) pracownika? – praca z modelem
  • Jak udzielić konstruktywnej krytyki? – praca z modelem
  • Kontrola realizacji zadań
  • Rozliczanie z realizacji zadań
  • Badanie przyczyn niepowodzeń
  • Ćwiczenie konstruktywnej pochwały i konstruktywnej krytyki, opartych na faktach lub opiniach 
Jak efektywnie pracować z zespołem?
  • Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
  • Różnica między grupą a zespołem
  • Cechy efektywnego zespołu
  • Role zespołowe a motywacja
  • Odpowiedzialność w zespole
  • Co zagraża zespołowi w osiąganiu celów?
  • Efektywność zespołowa vs. efektywność pracownika

Terminy

23-24 lutego 2023 Kraków
09-10 marca 2023 Poznań
15-16 czerwca 2023 Warszawa

Metodologia prowadzenia szkolenia

To szkolenie oparte jest na praktycznych warsztatach oraz treningach modeli i wypracowanych narzędzi, z dostosowaniem do specyfik branżowych uczestników szkolenia.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom wypracowanie konkretnych narzędzi lub ich wybór z tych prezentowanych przez trenera.
Trening pozwoli na ich zastosowanie w praktyce oraz analizę skuteczności i dopracowanie.

Każdy z uczestników dostaje praktyczny feedback rozwojowy od trenera i pozostałych uczestników.

Gwarancja SOLBERG

• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika – powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb ​

To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe, bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych​.

Masz pytania
dotyczące
szkolenia?​


do Nas

lub

33 300 31 45
Pobierz potrzebne dokumenty
karta zgłoszenia
RODO
regulamin szkoleń
Harmonogram szkoleń otwartych 2022
  • Home
  • O nas
  • Szkolenia zamknięte
  • Szkolenia otwarte
  • Szkolenia online
  • Harmonogram
  • Referencje
  • Zespół
  • Kontakt
  • Dofinansowanie
  • RODO
  • Regulamin
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE | SOLBERG | Go Graphic Izabela Michalak
Close Menu
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaDowiedz się więcej