LEADERSHIP- zarządzanie i przywództwo
2 dni (16 h)
online: 1790 zł
+23%VAT
-
pakiet materiałów szkoleniowych
-
obiad + przerwy kawowe
(nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE), -
certyfikat ukończenia szkolenia
-
możliwość indywidualnych konsultacji
z trenerem w dniu szkolenia
Cel
umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,
wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
nabycie umiejętności identyfikowania źródeł problemów w zarządzaniu zespołem.
wzmocnienie kluczowych kompetencji i strategi pracy menedżerskiej z zespołem.
Uczestnicy
- menedżerowie/liderzy, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami i jak reagować na opinie, odmowy i trudne sytuacje konfliktowe;
- osoby zarządzające, dla których istotnym elementem budowania relacji jest rozumienie ludzi i umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe;
- liderzy, którzy chcą rozwijać kompetencje związane z asertywną komunikacją
elementem budowania relacji jest rozumienie ludzi i umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe;
liderzy, którzy chcą rozwijać kompetencje związane z asertywną komunikacją
Program szkolenia
- Co oznacza bycie liderem
- Przywództwo vs autorytet
- Świadomość i uważność
- Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
- Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji
- Odpowiedzialność zespołowa
- Dysfunkcje pracy zespołowej
- Autonomia
- Wyzwania menedżera w zarządzaniu pokoleniami – jak motywować pracowników z poszczególnych pokoleń?
- Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji,
- Współczesne wyzwania motywacyjne
- Triada biznesowej efektywności
- Wypracowanie zasad udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
- Osobiste postawy wobec udzielania feedbacku
- Analiza transakcyjna
- Analiza SWOT jako narzędzie diagnozy stanu obecnego
- Co to jest cel?
- Stawianie i kontrola realizacji celów
- Delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji
- Jak zamienić biznesowe cele SMART w cele inspirujące?
- Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
- Delegowanie zadań
- Odpowiedzialność za wynik
- Motywujący feedaback
- Praca w kluczowych projektach
- Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu.
- Nowy pracownik vs. „stary” pracownik.
- Stawianie granic
- Ocena vs krytyka
- Budowanie siły lidera
- Przyczyny powstawania sytuacji trudnych
- FUKO
- Reagowanie w sytuacjach trudnych
- Wpływ braku reakcji lub niewłaściwej reakcji na cały zespół
Terminy
11-12 grudnia Kraków
25-26 marca Kraków
9-10 maja Poznań
18-19 kwietnia Wrocław
23-24 maja Warszawa
04-05 lipca Kraków