SZKOLENIA INDYWIDUALNE "1 NA 1"
Tylko Ty i Trener
HIT na rynku szkoleniowym
Najbardziej ekskluzywna intensywna forma szkolenia na rynku – INDYWIDUALNY TRENING ROZWOJOWY
Forma szkolenia: szkolenie może zostać zrealizowana w siedzibie Klienta, w wynajętej sali szkoleniowej lub zdalnie w wersji online- to Ty wybierasz, którą formą zrealizujemy szkolenie.
SZKOLENIE 1 NA 1- a cóż to takiego?
- Nie możesz znaleźć szkolenia odpowiedniego dla Ciebie?
- Zapisałeś się na kolejne szkolenie, które zostało odwołane?
- Chcesz mieć pewność realizacji Twojego szkolenia?
- Chcesz mieć wpływ na cele i efekty szkoleniowe?
- Szukasz indywidualnych rozwiązań dostosowanych do Twoich oczekiwań?
- Potrzebujesz wsparcia w konkretnym zakresie?
- A może chcesz zrealizować szkolenie w dogodnym dla Ciebie czasie i miejscu?
SZKOLENIE 1 NA 1 jest dla Ciebie! Tylko Ty & Trener
Grupa Szkoleniowa SOLBERG wychodząc naprzeciw
Twoim oczekiwaniom przygotowała rozwiązanie
SZKOLENIE 1 NA 1
Najbardziej ekskluzywną intensywną formę szkolenia na rynku. Oceniane jest przez uczestników jako niesamowicie skuteczne narzędzie szkoleniowe.
W tym dniu nasz trener jest tylko do Twojej dyspozycji, pracujemy na Twoich potrzebach, wzmacniamy Twoją efektywność w konkretnym zakresie.
W związku z tym, iż istotą jest indywidualna praca trenera
z osobą szkoloną wymaga ona szczególnego zaangażowania obu stron- uczestnika, ale także trenera.
Zakres zagadnień w 100 % dostosowany do potrzeb
i obszarów wymagających wzmocnienia uczestnika.
- KORZYŚCI:
- Szkolenie jest ściśle dopasowane do Twoich bieżących potrzeb
- Szkolenie projektowane jest na indywidualne zamówienie
- To nasz Trener przyjeżdża do Ciebie lub pracujemy w formie wideokonferencji- szanujemy Twój czas, oszczędzamy na Twoich kosztach dojazdu
- Dostosowujemy szkolenie do Twojego dnia pracy
- Szkolenie poprzedzone jest badaniem Twoich oczekiwań szkoleniowych: badanie ankietowe on-line, rozmowa telefoniczna, wideokonferencja lub spotkanie z trenerem,
- Po zakończeniu szkolenia trener jest do Twojej dyspozycji mailowej, telefonicznej - w każdej chwili możesz konsultować Twoje postępy szkoleniowe
- Masz realny wpływ na przebieg szkolenia
- Osiągasz zmaksymalizowane efekty szkoleniowe
- Jesteś pod stałą opieką naszej firmy- zawsze chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania, przygotujemy dodatkowe materiały wynikające z przebiegu szkolenia
Jak wygląda szkolenie:
Przed szkoleniem istotna jest rozmowa z trenerem (tel. lub wideokonferencja) pozwalająca omówić Twoje indywidualne oczekiwania oraz zakres obszarów do wzmocnienia. Na podstawie otrzymanych informacji stworzone zostanie indywidualne szkolenie „szyte na miarę” Twoich potrzeb, tak abyś otrzymał jak najwięcej korzyści. Podczas spotkania (online lub na żywo) trener skupia całą swoją uwagę wyłącznie na Tobie, na bieżąco otrzymujesz feedback ze strony trenera, wspólnie wypracowujecie najkorzystniejsze dla Ciebie rozwiązania, które możesz wdrożyć już następnego dnia po szkoleniu.
Tematyka:
Dowolny temat szkolenia z zakresu umiejętności handlowych, kierowniczych, interpersonalnych, miękka windykacja należności, szkolenia komputerowe
Przykładowe tematy:
Asertywność managera
Komunikacja interpersonalna z elementami NLP
Współpraca w zespole
Zarządzanie zmianą
Prezentacje publiczne i autoprezentacje
Integracja zespołów
Automotywacja
Rozwiązywanie i zarządzanie konfliktem
Motywacja zespołu
Zarządzanie strategiczne
Coaching jako metoda zarządzania i wspierania rozwoju pracowników
Efektywne budowanie pozycji lidera
Zarządzanie przez cele
Etykieta biznesowa
Budowanie relacji w zespole i sposoby zwiększania jego efektywności
Budowanie zespołów w oparciu o predyspozycje
Leadership i kierowanie zespołem.
Team building/ efektywna praca zespołu
Pokolenie Y- motywacja i współpraca
Sztuka wystąpień publicznych
Budowanie pozycji Firmy
Storytelling w budowaniu świadomości marki
Trening medialny dla Top Managerów
Kreatywność w zarządzaniu
Rola lidera w zespole,
Strategie zarządzania,
Budowanie wizerunku managera,
Efektywna komunikacja w zespole,
Udzielanie informacji zwrotnych,
Zasoby kompetencyjne pracownika
Delegowanie zadań
Telefoniczna obsługa Klienta
Proaktywna sprzedaż przez telefon
Telefoniczne umawianie spotkań handlowych
Asertywność handlowca
Nowoczesne strategie sprzedaży
Aktywne pozyskiwanie klientów
Łamanie schematów sprzedaży- kreatywne myślenie
Profesjonalna obsługa klienta
Współpraca z trudnym Klientem
Sztuka negocjacji
Nowoczesne strategie udanych negocjacji
Budowanie relacji z Klientem
Skuteczne metody obalania obiekcji Klienta
Zarządzanie zakupami w firmach handlowych
Zarządzanie zakupami w firmach produkcyjnych
Zarządzanie zespołem kupieckim
Umowy handlowe w zakupach
Negocjacje zakupowe
Wprowadzanie produktu do sieci/ przygotowanie i negocjacje
Skuteczny Merchandising
Jak przejmować Klientów konkurencji
Trening efektywnej sprzedaży
Budowanie wartości produktu/usługi/firmy
Upselling i crosselling
Obsługa klienta z elementami inteligencji emocjonalnej
Profesjonalny Handlowiec
Sprzedaż i finalizacja transakcji
Profesjonalne negocjacje handlowe
Strategie negocjacyjne
Aktywny trening negocjacyjny
Sprzedaż marek/ produktów luksusowych
Komunikacja interpersonalna z elementami NLP
Zarządzanie stresem
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Efektywność osobista wg Covey’a
Techniki wywierania wpływu
Skuteczna i efektywna komunikacja
Radzenie sobie ze stresem i emocjami
Automotywacja
Prezentacje publiczne i autoprezentacje
Asertywność- czyli jak być sobą
Kreowanie autowizerunku
Etykieta w biznesie
Savoir vivre
Szkolenia dla Asystentek i Sekretarek
Poznanie i rozwój potencjału własnego oraz pracowników
Grupa i procesy grupowe w organizacji
Badanie odporności psychicznej- licencja na model psychometryczny MTQ48
Zastosowanie analizy biostrukturalnej- licencja Structogram® Training System
Jak skutecznie odzyskiwać długi od kontrahentów
Miękka windykacja należności
Zarządzanie płynnością finansową
Telewindykacja
Windykacja w terenie
Negocjacje widykacyjne
Profesjonalna obsługa windykowanego klienta
Prawo pracy
Czas pracy
Umowy handlowe
Zamówienia publiczne
Umowy cywilnoprawne